Skip to content

تعطیلات ِتابستان با اردوی سینما به پایان رسید

همزمان با روزهای پایانی فصل تابستان، دارالااکرام ورامین تصمیم گرفت دانش‌آموزان خود را همراه با خانواده‌هایشان به اردوی یک روزه‌ی سینما ببرد.

دارالاکرامِ ورامین، روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه تمهیداتی اندیشید تا ۲۶ نفر از دانش‌آموزان به همراه مادران و دیگر همراهان، در اردوی یک روزه همراه با پذیرایی شرکت کنند.

طی این اردوی یک روزه، جمع ۵۰ نفری از خانواده دارالاکرام در فضای پرشور و شاد سینما قدس ورامین، فیلم کمدی و شادی را تماشا و اوقات خوشی را سپری کردند.

هدف از برگزاری این اردو، آزادسازی انرژی دانش‌آموزان در محیطی مناسب و ایجاد فضایی پر از شادی و نشاط برای دانش‌آموزان بود.

مدیریت، مددکاری و کارشناس روابط عمومی موسسه، دارالاکرام را در این اردو همراهی کرد تا این دورهمی دلیلی برای ارتباط گرفتن مادران با دانش‌آموزان و ایجاد فضای دوستانه با آنها باشد.

اردوی یک روزه دارالاکرام بهانه ای برای ارتباط دانش‌آموزان با یکدیگر بود که تعامل دوستانه‌ای بینشان برقرار شد؛ این اردو از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ به طول انجامید و هزینه‌ی آن چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان تخمین زده‌شد که توسط بانی نیک‌اندیش موسسه تامین شد.

با ما در تماس باشید🙂