ردکردن این

مسابقات اجرا شده در خیریه های دارالاکرام

مسابقه کلیپ سازی به مناسبت شب یلدا در خیریه زاهدان

با استعانت از خداوند متعال و یاری رساندن همیاران و مددکاران مسابقه بزرگ کلیپ شب یلدا ویژه تمامی دانش آموزان دارالاکرام برگزار شد که خوشبختانه با استقبال دانش آموزان رو به رو شد. 80 کلیپ به دفتر موسسه تحویل گردید و به منتخبان این مسابقه هدایایی اهدا شد.


مسابقه نامه ایی به خدا در خیریه زاهدان

دومین مسابقه نامه ایی به خدا توسط موسسه دارالاکرام شعبه زاهدان ویژه دانش آموزان عضو دارالاکرام در تیر ماه 1400 برگزار گردید و بعد از بررسی توسط مددکاران به 18 نفر از دانش آموزان منتخب هدایایی اهدا گردید.


مسابقه آرم شناسی در خیریه زاهدان

موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه زاهدان در نظر دارد مسابقه ایی برای آشناسازی مردم با دارالاکرام برگزار نمایند :

https://darolekram.com/wp-content/uploads/2021/05/IMG_20210505_180251_928.jpg


اولین مسابقه آرم شناسی در خیریه زاهدان

با توکل به خداوند متعال اولین مسابقه آرم شناسی ویژه دانش آموزان عضو دارالاکرام به نام موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) در خرداد ماه برگزار گردید و به 15 نفر از دانش آموزان منتخب هدایایی اهدا گردید.


مسابقه تا آسمان

موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه زاهدان در نظر دارد در جهت انجام کار فرهنگی در ایام مبارک ماه رمضان مسابقه مجازی قرائت قرآن برگزار کند:


مسابقه کتابخوانی در سطح خانواده های تحت پوشش در خیریه قم

موسسه دارالاکرام شعبه قم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش اطلاعات قرآنی دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش، مسابقه کتابخوانی برگزار کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی شعبه قم، با همت واحد فرهنگی طی اطلاع رسانی قبلی به خانواده ها تعدادی از کتاب های فرهنگی بشارت (نشریه قرآنی) تهیه و دراختیار آنها قرار گرفت تا در مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند.

به 3 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.


مسابقه نقاشی با محوریت صرفه جویی در مصرف آب در خیریه قم



«باتوجه به بحث درست مصرف کردن آب» ،وظیفه ی سنگینی بر عهده همه ما قرار داده شده و یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم ،آموزش درست مصرف کردن آب به فرزندان می باشد.

در همین راستا موسسه دارالاکرام شعبه قم با همکاری کانون حضرت زینب (س)، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش آموزان عضو موسسه نموده است.
روابط عمومی موسسه دارالاکرام شعبه قم


دارالاکرام برگزار می کند: مسابقه فوتسال هنرمندان و پیسکسوتان شهر قم

برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال بین هنرمندان کشور و پیشکسوتان قم به نفع دارالاکرام

دیدار  دوستانه فوتسال جهت کمک به دانش آموزان بورسیه و اجد شرایط تحت پوشش موسسه دارالاکرام در سالن 2000 نفری حیدریان قم، در روز سه شنبه 11 تیر 98 بین تیم منتخب هنرمندان کشور و پیشکسوتان فوتبال شهر قم برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی، به همت موسسه دارالاکرام شعبه قم و هم‌یاری موسسه فرهنگی – ورزشی رسانه‌گستر کریمه(س) و به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم هنرمندان و منتخب پیشکسوتان قم  روز سه‌شنبه، 11 تیر ماه 1398 ساعت 18 در ورزشگاه 2000 نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

این مسابقه خیریه با هدف جذب کمک‌های خیرین در جهت پیش‌برد فعالیت‌های موسسه خیریه دارالاکرام برگزار می‌شود و علاوه بر مسابقه فوتبال با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و نیز برگزاری مراسم گل‌ریزان همراه خواهد بود. این مسابقه به صورت مستقیم از شبکه استانی قم پخش می‌شود و حضور در ورزشگاه برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال بین هنرمندان کشور و پیشکسوتان قم


برگزاری مسابقه نقاشی در سطح دانش آموزان ایلام

مسابقه نقاشی دانش آموزان  بورسیه دوره اول ابتدایی  همزمان با هفته جهانی کودک در روز پنجشنبه 19 مهر 1397  به همراه  اهداء جوایز  در شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، باتوجه به نیازسنجی های انجام شده و علاقه برخی از دانش آموزان به شرکت درکلاس های آموزشی غیر درسی، واحد فرهنگی شعبه ایلام پس از رایزنی ها و هماهنگی های لازم  و به همت همیار شعبه سرکار خانم رضایی نسب و به مناسبت روز جهانی کودک،  مسابقه نقاشی در سطح تعدادی از دانش آموزان جهت شناسایی مهارت و استعداد آنها برگزار و در آخر نیز سرپرست شعبه از افراد برتز با اهدای جوایزی تجلیل نمود.

 

برگزاری مسابقه نقاشی در سطح دانش آموزان ایلام

 

برگزاری مسابقه نقاشی در سطح دانش آموزان ایلام

 

برگزاری مسابقه نقاشی در سطح دانش آموزان ایلام