ردکردن این

فراخوان های خیریه دارالاکرام

شعبه ی مشهد :

فراخوان همایش ترنم باران

همایش ترنم باران 29 خرداد ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

شعبه مشهد موسسه فرهنگی دارالاکرام در نظر دارد در راستای معرفی اهداف و فعالیت های موسسه به عموم جامعه، همایش ترنم باران را برگزار نماید. در این همایش که با حضور استاد عثمان محمدپرست و گروهی از هنرمندان و ورزشکاران همراه خواهد بود، گزارش فعالیت های انجام شده از بدو تاسیس تا کنون جهت شفاف سازی هر چه بیشتر ارائه خواهد شد. از حامیان، بانیان و نیکوکاران گرانقدر دعوت می شود جهت آشنایی بیشتر و آگاهی از آمار و اخبار و روند اجرای فعالیت ها در همایش ترنم باران شرکت فرمایند. زمان برگزاری همایش: پنج شنبه مورخ 93/03/29 ساعت 17تا 20 مکان برگزاری همایش: بلوار تلویزیون، نبش شهید منتظری 7، سالن همایش های ساپکو


فراخوان جشن مولودی ویژه بانوان

جشن مولودی ویژه بانوان در جهت حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان در شعبه مشهد موسسه فرهنگی دارالاکرام – شعبه مشهد، در راستای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان، به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن مولودی ویژه بانوان در تاریخ 92.8.8 برگزار می نماید. از بانوان نیکوکار دعوت می شود با حضور در این مراسم شاد و معنوی از تحصیل کودکان و نوجوانان حمایت کنند و با مهربانی و بخشش خود، لبخند را در سال تحصیلی بر لب یکایک دانش آموزان بنشانند. سفیران مهربانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط به آدرس مشهد، حد فاصل میدان شهدا و میدان سعدی، روبروی دانشگاه 13، پلاک 148 مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 05112291075 – 05112291076 – 09367219953 تماس حاصل نمایند.


فراخوانی و برگزاری همایش لبخند خداوند

موسسه فرهنگی دارالاکرام مشهد در نظر دارد ایده های نو ، حرکتی نوین را آغاز نماید و با اعطای بورسیه تحصیلی به کودکان مستعد طالب یاری بستری مناسب را فراهم نماییم تا این کودکان نیز همچون هم سنین خود از نعمت تحصیل بهره مند گردند.

در این همایش که در روز سه شنبه مورخ سی ام شهریور ماه 91 در محل همایش واقع در مشهد ، میدان احمد آباد به سمت سه راه راهنمائی، مجتمع فرهنگی عباس زادگان از ساعت 17 الی 20 برگزار می گردد ، شرکت نمائید.که برنامه های این همایش عبارت است از:

1-    معرفی اهداف موسسه و کارها در حال اجرا توسط اعضاي هيئت مديره موسسه

2-    سخنرانی توسط استادان برجسته همچون استاد بهادرخان روانشناس و مشاور خانواده

3-    اجرای موسیقی سنتی (دو تار) توسط استاد موسيقي سنتي عثمان محمد پرست

4- شعر خواني آقاي افضلي شاعر برجسته مشهدي

امید است بتوانیم محفلی گرم با دوستان جهت تبادل نظر پدیدار آید تا در این رهگذر موفق به همراهی همیاران جدید جهت یاری فرزندان یاری خواه این مرز و بوم باشیم .

با حضور پر مهرتان عشق را به ما تقديم كنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن دبیر خانه همایش 2291076 – 0511 تماس حاصل فرمائید.


مدیر عامل دارالاکرام در همایش مشهد:

مشتاقان تحصیل فاقد پدر یا توان تحصیل نباید دغدغه کسب علم به خود راه دهند.

موسسه دارالاكرام شعبه مشهد با هدف جذب حامي واعلام شروع فعاليت اين شعبه در مشهد اقدام به برگزاري همايشي با عنوان لبخند خداوند كرد ،هدف اصلي اين همايش جذب حامي مالي براي تعدادي از دانش آموزان موسسه بود كه از کمک هزینه تحصیلی بی بهره بودند. با لطف خداوند ونيت خير تعداد كثيري از خيرين اين همايش براي دانش آموزان موسسه نتيجه بسيار خوبي به بار آورد. عناوين كلي برنامه هاي همايش به شرح زير بود:

همايش در ساعت   17:30  در سالن عباس زادگان واقع در ميدان احمد آباد مشهد برگزار شد اين سالن از طرف آقاي عباس زادگان به صورت رايگان در اختيار موسسه قرار گرفت.

برنامه با تلاوت آیات قرآن مجید توسط همیار موسسه آقای همای آغاز شد و بعد از نواخته شدن سرود ملي ،سرپرست شعبه مشهد مدعوین جی ،توضيحاتي در مورد روند كار موسسه داد واظهار داشت كه حمايت موسسه از اين دانش آموزان فقط به صورت مالي نيست و امكانات  فرهنگي،بهداشتي-درماني و آموزشي ویژه ای نيز براي آنها انجام مي شود. که البته اين اقدامات به همت همياران ومددكاران افتخاري موسسه  تحقق یافت. بعد از اظهارات خانم آگاه ، آقاي متقي  مدیر عامل دارالاکرام به ايراد سخنراني پرداختند وطي تكميل صحبت هاي خانم آگاه عنوان كردند:اين موسسه براي كودكان مستعد آسيب ديده ،كه دچار فقدان پدر وآسيب هاي اجتماعي شده و توان ادامه تحصيل آزارشان می دهد ايجاد شده كه براي آينده آنان سرمايه گذاري كند ،تا اين مشتاقان محروم نگران آينده شان نبوده و غبار غم از چهره شان پاك شود.

بعد از سخنراني آقای متقي مجري برنامه توضيحاتي در مورد پكيج هاي تبليغاتي كه بدو ورود مهمانان به آنها ارائه شد توضيحاتي ارائه وتاكيد كرد كه فرم نظر سنجي و برگ حمايت نامه دانش آموز را در صورت تمايل، تكميل و به همکاران موسسه تحويل دهند.

بعد از آن به منظور  وجلوگيري از كسالت حاضران، هنرمند مشهدي آقاي باوفا به اجراي برنامه اي طنز پرداخت كه مورد توجه قرار گرفت، بعد از اجراي برنامه ،پنل تخصصي با حضور هيئت مديره تهران آقای متقي، خانم امام، خانم امامي، آقاي كاشفي، آقاي مهدوي برگزار شد كه بعد از توضيحات تكميلي در مورد كار موسسه به سوالات حاضرين و مهمانان پاسخ داده شد، سوااتي مطرح شد مثل تفاوت هاي هميار،حامي ومددكار و… كه توسط اين افراد پاسخ داده شد.بعد از جلسه پرسش وپاسخ ،آقاي دكتر بهادر خان، روانشناس و مدير مسئول موسسه انديشه و رفتار مشهد در مورد مهارتهاي زندگي وعلت آگاهي از اين مهارتها ايراد كرد و طي توضيحات در اين زمينه عنوان كرد:رنج بردن زاييده جهل وغفلت است. وي خاطر نشان كرد:شادی دادن هنر است وشاد كردن هنري والاتر اما شادي كه برخاسته از شناخت دل وجان باشد وانسان سالمي كه مهارتهاي زندگي را مي داند،زندگي شاد و واقعي تري دارد…

بعد از سخنراني دكتر بهادر خان، هم خواني و هم نوازي و استاد دانشگاه آقای افضلی و دوتارنوازي عثمان محمد پرست، فضاي متفاوتي را براي همايش ایجاد كرد.

همايش با شعر خواني دانش آموز ممتاز موسسه زهرا، پايان يافت.

در حاشيه همايش، نمايشگاه عكس مهندس هومن رضايي به نفع دانش آموز موسسه در محل همايش بسيار مورد توجه قرار گرفت و تقريبا تمام عكس ها به نفع موسسه فروش رفت .

از ديگر حاشيه هاي همايش كمك هاي مالي متفرقه خيرين به موسسه  بود و در كنار اين كمك ها ،افرادي كه حامي مالي دانش آموزان موسسه شدند توانستند با كمك هاي خير خود تعدادي از  دانش آموزان را بورسيه تحصيلي كنند.

همايش تا حدود ساعت 10 طول كشيد و نكته جالب توجه حضور مهمانان تا انتهاي برنامه بود كه همين نشان موفقيت همايش وبرنامه بود.


شعبه ی خمین :

فراخوان جایزه سالیانه موسسه خیریه دارالاکرام ویژه روز جهانی کودک

♦️موسسه خیریه دارالاکرام که در پرتو عنایات الهی و مشارکت خیرین ارجمند مفتخر است قریب به دو دهه برای رعایت حق تحصیل کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر در سراسر ایران فعالیت های حمایتی و فرهنگی متنوعی را معمول دارد، با هدف ترویج ارزشهای اسلامی و انسانی مربوط به رعایت حقوق کودکان و تقدیر از تلاشگرانی که هر ساله در این زمینه نقش آفرینی های برجسته ای داشته اند از سال ۱۳۹۸ جایزه ویژه حمایتی را تعیین نموده تا در روز جهانی کودک به برگزیدگان شایسته متناسب با موضوع فراخوان جایزه در هر سال اعطا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
https://bemehrbani.com/blog/bmm-annoual-award

شعبه ی شیراز :

♦️فراخوان جایزه سالیانه موسسه خیریه دارالاکرام ویژه روز جهانی کودک

♦️موسسه خیریه دارالاکرام که در پرتو عنایات الهی و مشارکت خیرین ارجمند مفتخر است قریب به دو دهه برای رعایت حق تحصیل کودکان مستعد فاقد سرپرست موثر در سراسر ایران فعالیت های حمایتی و فرهنگی متنوعی را معمول دارد، با هدف ترویج ارزشهای اسلامی و انسانی مربوط به رعایت حقوق کودکان و تقدیر از تلاشگرانی که هر ساله در این زمینه نقش آفرینی های برجسته ای داشته اند از سال ۱۳۹۸ جایزه ویژه حمایتی را تعیین نموده تا در روز جهانی کودک به برگزیدگان شایسته متناسب با موضوع فراخوان جایزه در هر سال اعطا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: https://bemehrbani.com/blog/bmm-annoual-award

فراخوان تهیه عیدانه، برای فرزندان بورسیه دارالاکرام در آستانه نوروز98

فراخوان تهیه عیدانه برای فرزندان بورسیه دارالاکرام در آستانه نوروز 98 صدای پای بهار شنیده می شود و بوی عیدی به مشام می رسد. در آستانه نزديک شدن به ايام نوروز 98 و سال نو، طرح عيدانه ، با هدف تهيه عيدي و شاد کردن دل فرزندان بورسیه دارالاکرام همانند سالهای قبل اجرا مي شود. وقتی که دستی را به یاری میگیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست… به گزارش روابط عمومی، دارالاکرام با حمایت بانیان و نیکوکار در صدد  جمع آوری عیدانه  برای دانش آموزان  بورسیه  با عنوان ” عیدانه برای همه ” در آستانه نوروز 98 می باشد تا همچون سال های قبل با مشارکت های مردمی  بتواند شادی را به  بیش از 2500 دانش آموز مستعد و فاقد سرپرست موثر هدیه کند. آنچه مسلم است  در روزهای پایان سال همه مردم  به نوعی با مشکلات مالی و اقتصادی  مواجه هستند که نسبت به سال های قبل دغدقه های فکری برای همه و به خصوص اقشار ضعیف و ناتوان جامعه و گروه هدف موسسه دارالاکرام به وجود آورده است  اما امید است که مردم نیک اندیش دست به کار شوند و دست در دست هم به مهر دهند  و با کمکهای خود  به دارالاکرام  به صورت گروهی و فردی  برای رضایت خدا و خلق خدا در آستانه سال نو، مشارکت نمایند. در این پویش مردمی، دارالاکرام درصدد تهیه عیدانه برای بیش از 2500 دانش آموز و دانشجو در بیش از 30 نقطه کشور می باشد تا طی این فراخوان که از اواسط بهمن ماه 98 آغاز شده،  بتواند تا تاریخ 25 اسفند به ازای هر دانش آموز مبلغ 2000000 ریال تهیه و به آنها در قالب طرح لباس نو و یا بن کارت های خرید اهدا نماید و با این کار خدا پسندانه کودکان و نوجوانان واجد شرایط  نیز در کنار سایر شهروندان و همسالان خود سال نو را با کمترین دغدغه و با دلی خوش، آغاز کنند. از خیرین و نیک اندیشان محترمی که تمایل به شرکت در این طرح شاد باش و مهربانانه  عیدانه دارند، می توانند با ورود به سایت به مهربانی و آدرس   bemehrbani.com   به صورت آنلاین و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره  حساب    3258100104846361   ویا شماره کارت  5022291014675084  بانک پاسارگاد، ما را در این هدف زیبا حمایت کنند. شماره تماس جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر:     88707456(021)  داخلی 106 الی 107.