ردکردن این

بازدیدهای انجام شده در شعبه شیراز

بازدید رئیس هیئت مدیره موسسه دارالاکرام از شعبه شیراز

به گزارش روابط عمومی شعبه شیراز، سرکار خانم امام، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی دارالاکرام، روز جمعه 1393/9/14 از شعبه شیراز بازدید و روند آغاز به کار این شعبه را بررسی نمودند.

ایشان ضمن بازدید، راهنمائی هایی درخصوص شروع به کار موسسه و لزوم انجام بعضی امور مهم ارائه نمودند. مقرر شد در اسرع وقت برای پیشبرد فعالیت های دارالاکرام در شهر شیراز، هماهنگی های مورد نیاز در خصوص استخدام نیروها و همچنین شناسایی و بورسیه نمودن دانش آموزان واجد شرایط صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر شعبه شیراز تجهیز شده و آماده فعالیت در راستای اهداف موسسه است.


بازدید مدیرعامل موسسه دارالاکرام از شعبه شیراز

به گزارش روابط عمومی شعبه شیراز، روز چهارشنبه 8 بهمن ماه 1393، تعدادی از اعضای هیئت مدیره به همراه مدیر عامل موسسه دارالاکرام جهت مشاهده روند اجرایی فعالیت های شعبه تازه تاسیس شیراز در محل شعبه حضور یافتند.

در این جلسه سرپرست شعبه سرکار خانم مظلومی، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، به معرفی پرسنل جدید و شرح وظایف آنها پرداختند و سپس جلسه ای با حضور ارکان در محل موسسه برگزار شد و در آن خط مشی و اهداف شعبه درسال 93 و 94 مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

لازم به ذکر است شعبه شیراز سه ماه پیش به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.


بازدید دانش آموزان بورسیه شیرازی از موزه

بازدید دانش آموزان بورسیه شیرازی از میراث فرهنگی فارس/  خلق لحظاتی شاد با نیت خیر بانیان نیکوکار

جمعی از دانش آموزان بورسیه شیرازی به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عرشیان سالار و با اخذ مجوز بازدید نیم بها از سازمان میراث فرهنگی میراث فارس را به تماشا نشستند.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام- شعبه گل نرگس شیراز،  این تور که با حضور 45 دانش آموز برگزار گردید. از ارگکریمخان زند ، موزه پارس ، آرامگاه حافظ و موزه سنگ هفت تنان بازدید صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است که هزینه بیمه، ایاب و ذهاب و پذیرایی توسط شرکت مذکور و بهای ورودی به این اماکن توسط یکی از بانیان پرداخت گردید .

این بازدید با استقبال دانش آموزان همراه بود و لحظات شادی را به ارمغان آورد .


بازدید مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان فارس از دارالاکرام شعبه شیراز(گل نرگس)

بازدید جناب آقای دکتر کوشکی مدیر کل فنی حرفه ای فارس به همراه مشاوران خود آقایان «مهندس حمـــزوی و دکتر ایزدی » جهت همکاری های بیشتر ،ارتقای سطح آموزش و مهارتی دانش آموزان و مادران دارالاکرام.

در این بازدید که ارائه مدرک معتبر در کنار تجربه و حمایت های ریشه ای هر دو طرف ، همراه با تلاش و پشتکار معرفی شوندگان دارالاکرام مد نظر بود دکتر کوشکی عنوان کردند که آموزش ها باید همراه با یک چرخه پشتیبانی تکمیل شود که در این زمینه بانک کارآفرینی امید ارتباط و همراهی خوبی جهت پرداخت تسهیلات به هنرجوها دارد و قول همکاری داده اند‌‌.
تاکید بر شناسایی بازار هدف و نیازسنجی و آشنایی با رشته های مورد نیاز جامعه از دیگر پیشنهادهایی بود که در این دیدار عنوان گردید.

با امید و یاری متولیان آموزشی روزی برسد که تمامی دانش آموزان به جز تحصیل ،حرفه و مهارتی خاص را فرا بگیرند چرا که نسل امروز بدون شک آینده ساز فردای كشور است و دانش سیال امروز،توسعه فراگیرتكنولوژی و تغییرات سریع در عرصه علم و فناوری در جهان،نیازمند ساختن نسلی كارآمد حرفه ای و با مهارت برای آینده است.


حضور استاندار سابق فارس در موسسه دارالاکرام شعبه شیــراز

امروز جناب آقای دکتر رضا زاده استاندار سابق استان فارس به همراه آقای دکتر کوشکی مدیر کل فنی حرفه ای استان فارس میهمان موسسه دارالاکرام شعبه شیراز (گل نرگس) بودند.
در این دیدار دو ساعته که از ساعت ۱۳:۳۰برگزار گردید سرکار خانم مظلومی مدیر شعبه و جنابان دبستانی و کریمی فام از اعضای محترم شورای راهبردی نیز حضور داشتند.
بعد از معرفی کامل موسسه از طرف مدیر شعبه و جناب دبستانی قرار بر تفاهم نامه سه جانبه میان طرفین گردید که فعلا دوگروه از دانش آموزان موسسه جهت آموزش ازطریق سازمان فنی حرفه ای معرفی شود و هزینه کامل لوازم و ابزار و… از طریق موسسه خیریه شهید رضازاده تامین گردد و پس از اتمام دوره ابزار و وسایل نیز به آموزش دیده ها تحویل داده شود .
در زمینه درمــان، آموزش،کمک به دانش آموزان نخبه و….نیز در دستور کار این جلسه عنوان گردید.


بازدید دانش آموزان دختر دارالاکرام شیراز از مجموعه آتشکده

با هماهنگی به عمل آمده ۳۲ نفر از دانش آموزان دختر دارالاکرام شعبه شیراز از مجموعه آثار باستانی آتشکده که ثبت جهانی شده است بازدید کردند.
در این بازدید که خانم دکتر حساس استاد دانشگاه معماری شیراز -لهستان از حامیان موسسه به عنوان لیدر گروه همراه بودند به طورکامل و تخصصی توضیحات کامل را عنوان و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.
کاخ اردشیر بابکان یا کاخ اردشیر پاپکان که به آتشکدهٔ اردشیر نیز معروف است، قلعه‌ای است که در نزدیکی فیروزآباد استان فارس، در دامنهٔ کوهی در نزدیکی قلعه دختر واقع شده و در سال ۲۲۴ پس از میلاد به دستور اردشیر بابکان بنیان‌گذار شاهنشاهی ساسانی ساخته شده است. این قلعه در دو کیلومتری شمال شهر باستانی گور قرار دارد. شهر باستانی که کاخ در آن قرار دارد، پس از این‌که اردشیر با سرنگونی اردوان، آخرین پادشاه اشکانی، شاهنشاهی ساسانی را تأسیس کرد، به «پروز» (پیروز) تغییر نام داد. پس از حملهٔ اعراب به ایران، اعراب پیروز را فیروز نامیدند و این نام، باقی ماند.


بازدید محمد ناظم الشریعه مربی سابق فوتسال تیم ملی ایران از دارالاکرام شعبه شیراز

سید محمد ناظم‌الشریعه بازیکن سابق و سر مربی فوتسال تیم ملی ایران است که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتسال عراق را برعهده دارد.
ضمن توضیحات کامل در مورد روند و اهداف موسسه از طرف مدیریت محترم شعبه،ایشان به عنوان سفیر به مهربانی تعهد کردند همراه دارالاکرام بمانند .

شبکه های اجتماعی ما

به مهربانی

🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻

اینستاگرام به مهربانی شیراز

https://instagram.com/bemehrbani.shirazz