ردکردن این

قهرمانی های دانش آموزان شعب دارالاکرام

شعبه ی مشهد :

کسب مدال طلای مهدی و هم تیمی هایش در مسابقات داخلی فوتسال نوجوانان

به نقل از روابط عمومی شعبه مشهد موسسه دارالاکرام، مهدی یکی از دانش آموزان موسسه و هم تیمی هایش موفق شدند در مسابقات فوتسال نوجوانان مقام قهرمانی را کسب و مدال طلا را از آن خود کنند. موسسه دارالاکرام، به خود می بالد که چنین دانش آموزان ورزشکاری در موسسه حضور دارند و با تلاش، پشتکار و جدیت افتخارات بزرگی کسب می کنند. مهدی عزیز: تمام تلاش و کوشش انسان، برای دستیابی به زندگی بهتر، هدفمند و با کیفیت برتر، توأم با کامیابی  و نیل به لذت واقعی  است و ورزش، مهمترین انگیزه برای رسیدن به این اهداف می باشد. کسب افتخار آفرین مقام قهرمانی در مسابقات داخلی فوتسال نوجوانان توسط شما دانش آموز عزیز و هم تیمی های گرامی، مایه ی افتخار و مباهات و جلوه ای شکوهمند از همت  والای نوجوان ایرانی است؛ این موفقیت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده، امیدواریم در سایه ی رحمت الهی، این پیروزی و کسب قهرمانی، ‌همواره پشتوانه ای محکم  برای رسیدن شما  به قله های  رفیع افتخار و سربلندی  باشد. عنایات و الطاف الهی همیشه یار و مددکارتان باد.


کسب عنوان قهرمانی توسط اسما، دانش آموز مشهدی موسسه دارالاکرام

به گزارش روابط عمومی شعبه مشهد موسسه دارالاکرام، اسما یکی از دانش آموزان بورسیه دارالاکرام، محصل در مقطع سوم دبستان، در مسابقات منطقه ای رشته ورزش همگانی، 2 مقام  قهرمانی و نائب قهرمانی کسب نموده است. اسما در رشته ورزش همگانی بصورت انفرادی مدال طلا را از آن خود کرده و تیم مدرسه اسما میان 8 مدرسه به مقام نایب قهرمانی رسیده و مدال نقره کسب نمود. به جاست بدین وسیله تبریکات صمیمانه خود را به اسما و خانواده وی اعلام نموده و برای او توفیق روزافزون در تمامی مراحل زندگی را خواستاریم.


قهرمانی در مسابقات کشوری ورزش های رزمی

درخشش یکی از استعدادهای دارالاکرام در مسابقات کشوری ورزش های رزمی و کسب مدال طلا بر شما نیک اندیشان مبارک 🌸🙏🏻


قهرمانی دانش آموز شعبه مشهد در مسابقات پارکور

حکم قهرمانی دانش آموز شعبه مشهد در مسابقات پارکور

آسیه، از دانش آموزان پرتلاش شعبه مشهد، در دو بخش از اولین دور مسابقات انتخابی پارکور بانوان استان که به میزبانی شهر مشهد برگزار شده بود، رتبه اول و دوم را از آنِ خود کرد. ما نیز کسب این موفقیت را به خانواده دارالاکرام تبریک می گوییم.

دارالاکرام به داشتن چنین فرزندانی به خود می بالد.


شعبه ی ایلام :

افتخار آفرینی دانش آموز بورسیه دارالاکرام در مسابقات ورزشی دختران

افتخار آفرینی دانش آموز بورسیه دارالاکرام در مسابقات ورزشی کینگ بوکسینگ نرگس دانش آموز ممتاز و بورسیه دارالاکرام، در مسابقات کشوری رشته کیک بوکسینگ در رده نوجوانان و انتخابی تیم ملی،  بر بام قهرمانی ایستاد. به گزارش روابط عمومی، در مسابقات کشوری کیک بوکسینگ و انتخابی تیم ملی یکی از دانش آموزان بورسیه دارالاکرام در شهر ایلام که جز قهرمانان این استان می باشد با تلاش و همت ستودنی خود توانست به مقام اول مسابقات در رده نوجوانان بایستد و برای خود و خانواده ارزش آفرینی کند. شایان ذکر است موسسه دارالاکرام در کنار بورسیه تحصیلی و ارائه خدمات معیشتی، آموزشی، فرهنگی، مددکاری، در زمینه نخپه پروری و شناسایی استعدادهای برتر در بین داشن آموزان تحت پوشش تلاش می کند که از این نمونه  نرگس دانش آموز کلاس هشتم می باشد که به دلیل بیماری پدر دو سال از ورزش حرفه ای عقب مانده بود و به دلیل وضعیت مالی توانایی شرکت در کلاس ها و مسابقات ورزشی را نداشت که پس از شناسایی ایشان توسط موسسه دارالاکرام به کمک مشاوران و همیاران برجسته در شهر ایلام، بعد از مدت زمان دوری از میادین ورزشی، دوباره ورزش را ادامه و  پس از کسب مقام های استانی در مسابقات کشوری مقام اول را کسب نمودند و به مسابقات آسیایی راه پیدا کند. موسسه دارالاکرام این افتخار آفرینی را به این ورزشکار با اخلاق و با روحیه و همچنین خانواده بزرگ موسسه تبریک عرض می کند و برای ایشان در مسابقات آتی آرزوی موفقیت و پیروزی می نماید.   افتخار آفرینی دانش آموز بورسیه دارالاکرام در مسابقات ورزشی کینگ بوکسینگ


افتخار آفرینی دانش آموز بورسیه دارالاکرام در مسابقات کاراته دختران

افتخار آفرینی دانش آموز بورسیه دارالاکرام در مسابقات کاراته دختران

دانش آموز ممتاز و بورسیه دارالاکرام، در مسابقات غرب کشور و در رشته کاراته در رده نوجوانان،  به مقامهای فردی و تیمی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی، در مسابقات غرب کشوری کاراته  ویژه دختران، سارا  از دانش آموزان بورسیه دارالاکرام در شهر ایلام که جز قهرمانان این استان می باشد با تلاش و پشتکار خود توانست به مقامهای اول کاتای تیم،  مقام اول کمیته تیمی و مقام سوم کاتا انفرادی در رشته ورزشی کاراته و رده سنی نوجوانان دست یابد و نام خود را در این مسابقات جاودانه کند.

 

موسسه دارالاکرام این افتخار آفرینی را به این ورزشکار موفق و با روحیه و همچنین خانواده بزرگ موسسه تبریک عرض می نماید و برای ایشان در مسابقات آتی آرزوی موفقیت و پیروزی می نماید.


شعبه ی شیراز :

تیم منتخب فوتبال نابینایان فارس حامی موسسه دارالاکــرام

دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سوم لغایت ششم دیماه 98 در مجتمع شهید عظیمی بابلســر برگزار گردید. از منظر آسیب شناختی، بی تفاوتی در جامعه نوعی بیماری اجتماعی شناخته می شود، همان گونه که در نقطه مقابل آن، هرگونه اعتلای اجتماعی و نوع دوستی در حیات فردی و اجتماعی، نشانه پویایی و سلامت اجتماعی است. حالا که وجود برخی مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زمینه ای را برای افزایش بی تفاوتی اجتماعی مهیا کرده است، بد نیست، ما کمی دوربین را به سمت خود برگردانیم و سهم خود را برای بالا بردن اعتنای اجتماعی (فارغ از همه مشکلات موجود) ببینیم. با هماهنگی هایی که با هیات نابینایان استان فارس جهت یک رابطه دوسویه با نام و نشان دارالاکرام (شناخت بیشتر فوتبال پنج نفره نابینایان و معــرفی دارالاکرام به جامعه نابینا)پــا به این مسابقات گذاشتند. تیم منتخب فارس حامی موسسه دارالاکــرام با کسب مقام قهرمانی در این دوره جهت مشارکت اجتماعی و مسولییت پذیری به آینده ی بهتر و پایدارتر اعلام آمادگی کردند. جناب آقای مظلومی (رییس فدراسیون نابینایان ایران)و جناب آقای فلفلی(سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان)که جهت توزیع مدال در مراسم اختتامیه حضور داشتند ،ضمن تبریک جهت قهرمانی ؛ از همکاری با موسسه دارالاکرام تشکر و قدردانی نمودند.


فاطمه دختر بورسیه تحصیلی دارالاکرام و بازیکن تیم وچان کردستان

بیوگرافی 🚩فاطمه دختر بورسیه تحصیلی دارالاکرام و بازیکن تیم وچان کردستان: 🔹در هفتمین روز از فروردین ماه، عیدی خداوند به یک خانواده شیرازی دختری به نام فاطمه بود. چهارمین دختر خانواده برای کسب افتخار به این دنیا آمد. 🔹او از ۸ سالگی با ورود به رقابت های فوتبالی آموزش‌و‌پرورش، به دنیای مستطیل سبز علاقه‌مند شد و جاده ترقی و پیشرفت را سریع تر از باور هرکسی طی کرد تا در سال ۹۴ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی فراخوانده شود. 🔹فاطمه ی تیم وچان ابتدا از تیم های دیار خود شروع کرد و پس از مدتی به کردستان رفت تا یکی از مهره های تاثیرگذار ترکیب تیم وچان به شمار آید. 🔹دختر دبیرستانی ما، برخلاف سن و سال کمش کتاب وزینی برای افتخارات فردی و تیمی‌اش نوشته. کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر زیر ۱۷ سال، کسب عنوان سوم رقابت های جنوب غرب آسیا، دو مقام دومی در جام کافکا، کسب سکوی دوم رقابت های مقدماتی آسیا با تیم ملی، پدیده مسابقات لیگ زیر ۱۷ سال و ثبت ۱۳ بازی ملی برگ های زرین این کتاب را تشکیل می‌دهند. 🔹به پاس قدردانی از بازیکن شماره ۱۸ تیم وچان کردستان و با آرزوی توفیق روز افزون و افتخارات باشگاهی و ملی برای این دفاع چپ دوست داشتنی.


افتخار آفرینی دانش آموز دارالاکرام در مسابقات نینجای استان فارس

ابوالفضل دانش آموز کلاس نهم دارالاکراگ شعبه شیراز(گل نرگس) با همت و تلاش خود و حمایت های موسسه ،موفق به کسب مقام اول مسابقات استانی شد و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.
ابوالفضل که چندسالی است به سمت نینجا روی آورده و هم اکنون دارنده کمربند قرمز میباشد آرزوهای بزرگی را در سر میپروراند.

به امید موفقیت و برآورده شدن تمامی دانش آموزان دارالاکرام

با ما همراه باشید…


شعبه ی قم :

کسب مقام قهرمانی توسط دانش آموز موفق موسسه دارالاکرام قم

 

با لطف و عنایت خداوند بزرگ، یاسین، دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام توانست مقام اول رشته کاراته را در سطح استان قم کسب کند.

به امید موفقیت های بیشتر این دانش آموز عزیز و تمامی دانش آموزان عضو موسسه دارالاکرام قم


کسب مقام قهرمانی توسط دیگر دانش آموز موفق موسسه دارالاکرام قم

 

با لطف خداوند مهربان، امیر رضا، یکی دیگر از دانش آموزان عضو موسسه دارالاکرام توانست مقام اول مسابقات دفاع شخصی را در سطح کشور کسب کند.

به امید موفقیت های بیشتر این دانش آموز عزیز و تمامی دانش آموزان عضو موسسه دارالاکرام قم


شعبه ی آذرشهر:

موفقیت دانش آموز دارالاکرام آذرشهر در آزمون انتخابی و استعدادیابی تیم ملی نوجوانان فوتسال کشور

مهدی عبادزاده دانش آموز دارالاکرام شعبه آذرشهر، پدیده فوتبال منطقه بین 100 نفر شرکت کننده در مراسم استعدادیابی تیم ملی فوتبال نونهالان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هافبک هجومی، در منطقه۲ استان آذربایجانشرقی نفر اول شد.
مهدی عبادزاده بازیکن زیر ۱۶ سال تیم بهمن دستجرد و مدرسه فوتبال گوگان نوین و سابقه بازی در تیمهای آراز بناب بیمه رازی مسلمی و… را در مسابقات کشوری و استانی دارد.
مهدی قرار است طی این هفته به اردوی تیم ملی اعزام گردد.
طی مراسمی از مهدی به سبب این موفقیت به همراه مادر گرامی دانش آموز تجلیل شده و هدایای نقدی به ایشان اعطا شد.

روابط عمومی دارالاکرام آذرشهر/و.پ

 

مهدی عباد زاده منتخب تیم ملی فوتسال