ردکردن این

برگزاری کارگاه های روانشناسی

شعبه ی خمین :

کارگاه روانشناسی

کارگاه روانشناسی و مددکاری جهت مادران دانش آموزان با حضور سرکارخانم اکبری نژاد مددکار محترم موسسه همراه با توزیع ۱۰۰ بسته غذای گرم به مناسبت ولادت پیامبر (ص) در محل شعبه خمین برگزار شد.


شعبه ی البرز :

کارگاه روانشناسی برای خانواده های شعبه البرز

اولین جلسه کارگاه روانشناسی با موضوع فرزندپروری برای رده سنی نوجوانان با حضور خانم معصومه رضایی مشاور مرکز بهداشت شهید گروسی ماهدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این کارگاه  روز چهارشنبه در تاریخ ۹۷/۰۲/۰۵ از ساعت ۰۹:۰۰  الی ۱۰:۰۰ با حضور ۳۰ مادر در موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه البرز برگزار گردید.

این کارگاه به مدت ۸ جلسه درهر هفته روزهای چهارشنبه در محل  موسسه، برگزار خواهد شد


کارگاه های روانشناسی در محمد شهر البرز

کارگاه های روان شناسی در محمد شهر و ماهدشت/ مادران دانش آموزان بورسیه مهارت های زندگی را فرا گرفتند

سلسله کارگاه های ذهن زیبا که شروع آن در سال ۹۴ بود، چهارمین جلسه آن در مناطق ماهدشت و محمد شهر استان البرز برگزار گردید که با استقبال بسیاری از مادران ساکن این مناطق رو به رو شد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این کارگاه ها در هر دو منطقه به صورت مجزا برگزار گردید؛ کارگاه اول در ماهدشت، فرهنگسرای مهر از ساعت ۱۰-۱۲ و کارگاه دوم در محمد شهر از ساعت ۱۴-۱۶ در فرهنگسرای الغدیر محمد شهر؛ که در هر دو منطقه با استقبال خوب مادران رو به رو گردید.

موضوع این کارگاه “نقش انسان در تعیین سرنوشت خود” بود، که پیش زمینه ای برای مبحث قانون جذب می باشد و موارد زیر در این کارگاه مورد بحث قرار گرفت:

  تغییر الگوی باورها و راه کارهای آن

  مرز های اختیار هر انسان کجاست

  پیش زمینه ای در خصوص قانون جذب

  بنابر این گزارش، در حین برنامه نیز جمع آوری کار نامه ها، نیاز سنجی آموزشی و فرهنگی، توزیع بروشور های با موضوع ” نقش انسان در تعیین سرنوشت خود” و پذیرایی از شرکت کنندگان صورت پذیرفت