ردکردن این

برگزاری سلسله جلسات یاوران نیک اندیش در مشهد

هجدهمین جلسه یاوران

جلسه یاوران نیک اندیش در مشهد

هجدهمین جلسه یاوران این شعبه با حضور بیش از 20 بانوی نیک اندیش به منظور بررسی نیازها و مشکلات موسسه در تاریخ 7 تیرماه در محل موسسه برگزار گردید.به گزارش واحد روابط، در این جلسه نیازهای ضروری دانش آموزان و نیازهای جاری موسسه مطرح گردید و بانوان نیکوکار مشهدی تا حدامکان در رفع این مشکلات قدم برداشتند.

لازم به ذکر است این جلسات به صورت ماهانه در شعبه مشهد برگزار می گردد.


با استعانت از الطاف الهی و با ذکر نورانی صلوات و تلاوت سوره مبارکه فاتحه الکتاب،چهل و سومین جلسه یاوران دارالاکرام شعبه مشهد در تاریخ 1 آبان ماه ۱۳۹۹ در محل ساختمان آموزشی زنده یاد بابازاده برگزار گردید.

در این جلسه مدیریت شعبه مشهد گزارشی از شروع به کار کارگاه اشتغال دختران دارالاکرام در زمینه خیاطی(دوخت مانتو و لباس مجلسی) ارایه نموده و امادگی این دختران فارغ التحصیل در رشته طراحی دوخت را برای پذیرش سفارشات بانوان گرامی اعلام داشتند، همچنین یاوران گرامی بازدیدی از نمونه کارهای آماده شده توسط این عزیزان داشتند.

سپس در جهت رفع نیازهای پرونده های مددکاری یاوران عزیز به شرح ذیل همکاری نمودند:

♦️مجموع مبالغ دریافتی و تعهد شده در جلسه ۱۱ میلیون تومان می باشد.

با آرزوی برکت و سلامتی برای یاوران عزیز و مهربان و سپاس از مهربانی رستوران وارن بو جهت پذیرایی سالم در این جلسه


ای‌ که‌ می‌پرسی‌ نشان‌ عشق‌ چیست‌
عشق‌ چیزی‌ جز ظهور مهر نیست‌
عشق یعنی مشکلی آسان کنی
دردی از درمانده‌ای درمان کنی
زنده یاد مجتبی کاشان

پنجاه و چهارمین جلسه بانوان نیکوکار دارالاکرام مشهد؛ از سلسله نشست هایی که از آبان 1395 آغاز و به صورت ماهیانه تشکیل میشود،در مورخ 18/09/1400 و به میزبانی رستوران امیر شاهان برگزار گردید.در این جلسات ضمن ارایه گزارشات عملکردی، پرونده های مددکاری فرزندان بورسیه در زمینه های درمان, معیشت و مسکن مطرح و این بانوان نیک اندیش با همفکری ضمن ارایه راهکارهای متنوع در جهت حل مشکلات و تامین نیازهای این عزیزان مشارکت مینمایند.
در این جلسه حدودا مبلغ 38 میلیون تومان جهت رفع نیازهای مطروحه اهدا گردید. دلشان شاد وپیوسته مهرآگین باد.


شصت و یکمین جلسه یاوران مهربانی دارالاکرام در تاریخ 12 آبان ماه 1401 در محل شعبه برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با ارایه گزارشی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در مهر ماه شعبه مشهد توسط مدیریت محترم شعبه ادامه یافت.

در این جلسه گزارشی در مورد نحوه واریز هدیه های آموزشی، مساعدت های درمانی و موارد اهدایی بانی با نیت های خاص برای دانش آموزان، به یاوران جهت شفاف سازی بیشتر ارائه شد.

در پایان پرونده های آموزشی و مددکاری دانش آموزان و دانشجویان و نیازهای آنان مطرح شد و یاوران محترم در تامین معنوی و مادی پرونده های مذکور مشارکت نمودند.
مجموع مبالغ اهدایی یاوران عزیز در این جلسه، جهت مساعدت در تامین نیاز پرونده های دانش آموزان، 22.000.000 تومان و یک دستگاه یخچال است.

همراه ما باشید:

https://yek.link/bemehrbani.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️05132291075-6