ردکردن این

برگزاری جلسه سفیران مهربان دارالاکرام

برگزاری سی و هفتمین جلسه سفیران مهربان دارالاکرام

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است
کسی ان آستان بوسد که جان در آستین دارد

سی و هفتمین جلسه سفیران مهربان دارالاکرام از سلسله نشست های خیرین این موسسه ـ که از دی ماه 1395 آغازشده ـ در مورخ 1400/09/28 برگزار گردید. در این نشست گزارش عملکردی سه ماهه گذشته در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، درمانی و مددکاری ارائه و نیکوکاران حاضر در جلسه با همفکری ضمن بیان راهکارهای متنوع در جهت حل این مشکلات و تامین نیازهای این عزیزان مشارکت مادی و معنوی نمودند.
در حاشیه این جلسه دو تن از فرزندان شایسته دارالاکرام که دستاوردهای علمی و ورزشی داشتند، با اهدای لوح و کارت هدیه توسط سفیران مهربانی دارالاکرام مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند. دلشان شاد و پیوسته مهرآگین باد.


سی و هشتمین جلسه سفیران مهربان دارالاکرام از سلسله نشست های خیرین این موسسه ـ که از دی ماه 1395 آغازشده ـ در خردادماه 1401 در شعبه مشهد موسسه دارالاکرام برگزار گردید. در این نشست گزارش عملکردی در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، درمانی و مددکاری ارائه و نیکوکاران حاضر در جلسه با همفکری ضمن بیان راهکارهای متنوع در جهت حل مشکلات، برای تامین بخشی از نیازهای این عزیزان مشارکت مادی و معنوی نمودند. دلشان شاد وپیوسته مهرآگین باد.


سی و هفتمین جلسه سفیران مهربانی دارالاکرام در تاریخ 12 تیرماه 1401 در محل شعبه برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با ارایه گزارشی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در خرداد ماه توسط مدیریت محترم شعبه ادامه یافت. همچنین در این جلسه با اشاره به فتوای مراجع عظام و ظرفیت های قانونی ماده ۱۷۲ و شفافیت های مالی دارالاکرام، بسترهای کمک های خیرین به دارالاکرام تشریح گردید.

در پایان پس از پاسخگویی به برخی سوالات حاضرین و استماع نظرات و پیشنهادات عزیزان، پرونده های آموزشی و مددکاری دانش آموزان و دانشجویان و نیازهای آنان مطرح شد و سفیران محترم در تامین معنوی و مادی پرونده های مذکور مشارکت نمودند.


سی و هشتمین جلسه سفیران مهربانی دارالاکرام در تاریخ 30 مردادماه 1401 در محل شعبه برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با ارایه گزارشی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در تیر ماه و مرداد ماه شعبه مشهد توسط مدیریت محترم شعبه ادامه یافت. در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های خیرخواهانه مبتنی بر کرامت و شرافت انسانی و هم‌چنین لزوم شفافیت سازمان‌های مردم نهاد، معرفی کلی از دارالاکرام برای اعضای جدید ارائه شد.
در پایان پرونده های آموزشی و مددکاری دانش آموزان و دانشجویان و نیازهای آنان مطرح شد و سفیران محترم در تامین معنوی و مادی پرونده های مذکور مشارکت نمودند.

آرزومند سلامتی، خیر و برکت الهی برای این بزرگواران هستیم.


چهلمین جلسه سفیران مهربانی دارالاکرام در تاریخ 15 آبان ماه 1401 در محل شعبه برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با ارایه گزارشی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته آبان ماه شعبه مشهد توسط مدیریت محترم شعبه ادامه یافت.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ارزیابی مهارت و استعدادسنجی مادران و دانشجویان و تشکیل تیم های کارآفرینی و اشتغال برای آنان، پیشنهادهای سفیران محترم در این خصوص مطرح شد.

هم چنین گزارشی در خصوص چالش های واحد درمان موسسه برای معرفی خانواده ها به مراکز درمانی جهت استفاده از خدمات توسط مسئول امور درمانی شعبه ارائه شد و سفیران محترم پس از بیان پیشنهادها و راهکارهای خود مراکزی را برای همکاری با دارالاکرام به واحد درمانی معرفی کردند.

در پایان پرونده های آموزشی و مددکاری دانش آموزان و دانشجویان و نیازهای آنان مطرح شد و سفیران محترم در تامین معنوی و مادی پرونده های مذکور مشارکت نمودند.
مجموع مبالغ اهدایی یاوران عزیز در این جلسه، جهت مساعدت در تامین نیاز پرونده های دانش آموزان، 14.700.000 تومان است.

همراه ما باشید:

https://yek.link/bemehrbani.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️05132291075-6

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد