ردکردن این

روز پرستار

شعبه ی شوش :

روز پرستار

سلام پرستارهای مهربون که برای ما زحمت می کشید و از همه ما مراقبت می کنید. دعا می کنم که همیشه سلامت باشید. ما همه شما را خیلی دوست داریم. امیدوارم هرچه زودتر کنار خانواده های خود برگردید.”
روز جهانی پرستار مبارک
سال گذشته با آغاز پاندومی کرونا، جهان وارد مرحله چالش برانگیزی از حیات خود شد و جهانیان ناگزیر سبک و شیوه جدیدی از زندگی را تجربه کردند که هم چنان نیز این روند ادامه دارد. با شیوع فراگیر و دلهره آور این ویروس ناشناخته، شرایط برای کادر درمان بسیار سخت و طاقت فرسا شد به گونه ای که وقتی همه مردم برای امنیت به خانه های شان پناه می بردند، کادر درمان بی وقفه در خدمت مردم بودند. آنان با خطر مرگ دست و پنجه نرم کردند، جان های بسیاری را نجات دادند اما خود جان شان را از دست دادند.
به پاس قدردانی از فداکاری ها و دلسوزی های پزشکان و پرستاران، سال گذشته موسسه خیریه دارالاکرام برای دانش آموزان خود مسابقه ای سراسری برگزار کرد تا آنان بتوانند احساس خود را نسبت به کادر درمان با دلنوشته یا نقاشی بیان کنند. این آثار حس عمیقی از دوست داشتن و قدردانی را با بیانی کودکانه و خالصانه به تصویر کشیده بود.
امسال نیز جای دارد از استقامت و پایداری کادر درمان به ویژه پرستاران دلسوز و فداکار کشورمان که هم چنان در خط مقدم این جنگ نابرابر قرار دارند تشکر و قدردانی کنیم.
پرستاران روزتان مبارک
دکتر_ نیلوفر_ اسماعیل_بیگی
شهید_مدافع
قدردانی دانش آموزان دارالاکرام از کادر درمانی کشور


شعبه ی جهرم :

برنامه امورفرهنگی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار

امور فرهنگی برای تنوع و روحیه دادن به دانش آموزان و شکوفایی استعدادهایشان ضروری است، اما شرایط خاص کنونی به ما کمتر اجازه کار حضوری می دهد.

به مناسبت های خاص پایان پاییز امسال، با دانش آموزان بودیم در برنامه های زیر:

١) مسابقات نقاشی، ساخت کلیپ و نویسندگی با موضوع «میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، و شب یلدا»

٢) دعوت از نماینده پرستاران بیمارستان پیمانیه و مطهری که از حامیان مؤسسه هستند و تقدیر از ایشان توسط نماینده دانش آموزان، و تشکر یک دانش آموز از پرستاران بخشی که پدرش بستری است.

٣) عیادت از سه بزرگوار در روز میلاد حضرت:
▪️مسن ترین بانی مؤسسه، پدر محترم یک شهید،
▪️پدر یکی از دانش آموزان که سرطان دارند،
▪️مادر یکی از دانش آموزان که ام اس دارند.

امید است این خدمات خالصانه که با همکاری همیاران عزیز به انجام رسیده مقبول درگاه خداوندی شود.

٩٩/١٠/٠٨
واحد فرهنگی دارالاکرام جهرم