ردکردن این

اهدای عیدانه و غذای گرم

شعبه ی مشهد :

اهدای عیدانه به خانواده های دانش آموزان

با فرا رسيدن سال نو موسسه فرهنگي دارالاكرام مشهد درصدد آن برآمد تا براي خانواده دانش آموزان بورسيه شده بسته هاي سال نو (شامل مواد غذايي و پوشاك) تهيه كند. لذا از تاريخ 91/12/12 الي تاريخ 91/12/23 با كمك بانيان و حاميان به اين كار جامه عمل پوشاند و سپس به جمع آوري هدايا و بسته بندي آنها، بسته هاي مهرباني به دانش آموزان و خانواده ي آنها اهداء گرديد .در كنار اين پكيج ،بسته فرهنگي كه مجموعه اي از مطالب آموزنده و…بود به همراه عكس دسته جمعي دانش آموزان در برنامه شب يلدا كه به همراه بازيگران سرشناس صدا وسيما مشهد گرفته شده بود به عنوان هديه عيد به دانش آموزان اهدا شد.


اهدا 200 پرس غذای گرم و 70 بسته خرما

به همت حامیان ارجمند شعبه مشهد، 200 پرس غذای گرم و 70 بسته خرما به 58خانواده تحت پوشش مؤسسه خیریه دارالاکرام اهدا شد.


توزیع لباس ویژه سال نو میان دانش آموزان بورسیه مشهد

در روزهای پایانی سال 92، دوشنبه، 26 اسفند ماه همزمان با انجام معاینات پزشکی و تکمیل پرونده سلامت تعدادی از دانش آموزان، لباس های اهدایی توسط خانم هنرمند، یکی از بانیان موسسه دارالاکرام، میان یکایک دانش آموزان بورسیه شعبه مشهد توزیع شد.


شعبه ی خمین :

اهداء عیدانه

جهت  عیدانه دانش آموزان این شعبه مبلغ 16 میلیون تومان از طرف بانیان محترم اهدا شد که به صورت پوشاک، سبد غذایی و کارت هدیه به دانش آموزان تقدیم شد.


توزیع بسته های مواد غذایی

از طرف خیرین و بانیان محترم تعداد126 بسته گوشت به مبلغ 10 میلیون تومان 71 عدد مرغ به مبلغ 4 میلیون تومان 58 پرس غذای گرم به مبلغ 3 میلیون تومان و 15 عدد سبدکالا به مبلغ 3/5 میلیون تومان جهت دانش آموزان دارالاکرام در فصل زمستان اهدا شد.


اهدا بن غذای گرم

از طرف بانی محترم در شب اربعین جهت 62 خانواده از دانش آموزان موسسه بن غذای گرم اهدا ودر هتل امام رضا خمین توزیع شد.


شعبه ی شوش :

جذب بسته مواد غذایی جهت ماه مبارک رمضان

جذب ارزاق به مبلغ ۸ میلیون تومان توسط آقای زارع.برای ماه مبارک رمضان جهت اهدا به دانش آموزان تحت پوشش موسسه ی دارالاکرام حضرت ابوالفضل علیه السلام.در تاریخ۱۴۰۱/۱/۱۶.


اهدای غذای گرم

 

به لطف و عنایت خداوند به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام به خانواده های تحت پوشش غذای گرم اهدا شد.

اهدای لباس و بسته مواد غذایی به مناسبت عید1401 به دانش آموزان عزیز

 

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد با کمک و همت بانیان،خیرین و همیاران عزیز بار دیگر توانستیم به رسم هر ساله و باتوجه به نزدیک شدن سال جدید ۲۰۰ عدد پک مواد غذایی و لباس و کفش را به ارزش به دانش آموزان عزیز اهدا کنیم….همه این اتفاقات خوب توسط همیاران محترم موسسه صورت گرفت و چه خوب است که همه دست در دست هم نهادند تا بتوانند در لبخند و شادی این شکوفه های عزیز سهیم باشند…


شعبه ی زاهدان :

تهیه غذای گرم برای دانش آموزان

 

به منظور فرارسیدن ایام سوگواری آخر ماه صفر، امروز پخت و توزیع 300 پرس غذای نذری توسط خيرين بزرگوار بین اعضاء خانواده دارالاکرام صورت گرفت